Thursday, April 2, 2009

My Song!!!

Hey... Based on a girl, I was able to create a song!!! Took around one week but the song was done. Sang it, but not so great yet. Maybe it needs a little bit of editing. Anyway, here's the lyrics..

看见你(SKY)

每次我看见你就听到Hi!
把你五指手指也放出来
你能够把我心情便跟high!
你甜蜜的笑容也让我笑起来

不知道什么让我
躲在一边
偷偷望着你
是不是你的可爱
加上你的愉快
让你在我眼里也逃不出去woooo…

不管有多莫伤心
不管有多莫操心
看见你
把那所有都忘记
看见你
失落都变成欢喜
看见你
我很高兴

只要有你的可爱
只要有你的愉快
就能带那蓝色天空出来
我不怕孤单伤心和操心
只要我知道
我还能再次
看见你

I still need to perfect it. But please have cut the slack on me. I'm still half a banana..

2 comments:

LeisuRely said...

Wah ?? who is the girl oh ?? Ur new target ??

McGyver said...

Huh???
This song was not meant to be romantic wo...
No la, not new target. Not even a target.